lördag.



idag sov jag till nio.
det var skönt.
äta frukost i lugn och ro. se lite på gilmore girls.

har hunnit med att prata med folk som jag inte pratat med på länge.
helle, som jag inte pratat med sedan bröllopet sista juli i somras.
syster, som jag inte pratat med på någon månad drygt.

sen har jag även hunnit gå till bibblan och fixat sista boken som ska läsas tills på tisdag.
jag har solat.
dags att få lite färg i alla fall. huden kan ju åtminstone få sig lite lyster.

nu är det plugg som gäller!

Kommentarer
Postat av: sandra

man syns ju inte i spegeln så blek man är under vinterhalvåret! skulle nog också ta och få lite färg nån dag.

Postat av: lotta

re: sandra:

Ja, jag vet! Det är hemskt! Jag måste liksom inte bli brun men vill få lite lyster på huden och inte se sådär halvdöd ut :P

2010-11-28 @ 19:28:48
URL: http://elvin.blogg.se/

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback