a better day.



idag var det en bättre dag.
en mycket bättre dag.

jag har fått plugg gjort.
inte lika mycket som planerat men jag kan ju inte göra mer än det bästa jag kan.
jag planerade visst lite för mycket, helt enkelt.

den braiga dagen vände nu när jag skulle laga mat.
skulle göra köttbullar.
förberedde smeten men insåg sedan att jag har ju inga ägg hemma.
övervägde att ringa någon eller ringa på hos en granne men tänkte att vad fan! det måste ju gå ändå!
det
gick
inte.

försökte då göra en köttfärslimpa av de redan stekta "bullarna".
det gick inte heller.

så nu blir det mat i stan istället.

har egentligen inte råd men ska ändå in på bio med mange så kan lika gärna äta i stan.
men det får bli budgetvarianten och någonting som går fort, för jag har inte ätit lunch idag.
kom på det förut.
varit alldeles för djupt försjunken i böckerna för att komma ihåg att äta och nu är jag så hungrig att jag snart spricker!

nej, iväg på dejt och se
the social network!
för övrigt är det vår första egentliga dejt, fastän vi varit tillsammans i ett halvår.
haha.

Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback