jag blir så jävla förbannad!



ååh, jag blir så trött på folk som inte kan låta andra folk vara.
i en blogg skriver man vad man vill, när man vill och hur man vill.
är det någon som stör sig på det man skriver och kommenterar det kan man väl för fan ha vett nog att skriva sitt namn.

vi väljer vad vi vill skriva. det är ett val och ett övervägande.
visst kan man trampa snett ibland men som läsare väljer man även vilka bloggar man vill läsa och vilka man låter bli.
man kan alltså låta bli att läsa en del bloggar.
så enkelt är det.
måste man mot förmodan snoka runt så kan man vara tillräckligt mogen att skriva sitt namn i kommentarfältet.

visst kanske man inte har alla fakta rätt när man häver ur sig saker i ren aggression och ilska. men de flesta använder sin blogg som dagbok och inte som någon faktabas på något sätt. i en dagbok skriver man vad man vill, hur man vill och när man vill.

och våga för fan inte påstå att hon pissade på dig när du låg ner!
för du sket på henne om och om igen när hennes trasiga och styckade kropp redan var nedpissad och förpackad i en sopsäck!




jag var där. vid hennes sida. jag såg allting. jag hörde allting. jag tröstade.
jag älskar dig, gumman och du är en av de starkaste människorna jag har träffat.
du vet vem du är.

Kommentarer
Postat av: ann vicious

oj! näst sista stycket var läskigt. låter helt absurt! vet inte vad jag ska skriva. så jag skriver kram.



håller absolut med dej gällande synen på blogg.. den är ens egen dagbok där man får välja å skriva prick vad man vill, när man vill..

Postat av: lotta

re: ann vicious:

Ja, jag var så jävla arg när jag skrev det där! Personen ifråga hade sagt till en av mina bästa vänner att hon pissade på honom när han låg ner. Så var definitivt inte fallet, det var hon som var offret i hela den historien.

Ja, precis! Bloggen är till för en själv och de närmsta vännerna (i alla fall när man har en sådan blogg som t.ex. du och jag har) - alla andra väljer ju om de vill läsa eller inte. Tycker liksom inte man ska störa sig på personliga saker någon skriver. Det är en annan sak om man har en blogg för att skapa debatter eller för att man vill provocera liksom.

Tack, söt! Och kramen riktar jag även tillbaka till min vän :)

2010-10-14 @ 21:11:43
URL: http://elvin.blogg.se/
Postat av: annieellen - ett maskrosbarn

Word Lotta, word!!!!!

Det är synd att bloggvärlden har den där sidan... urk!



Kram! <3

2010-10-15 @ 19:42:33
URL: http://annieellen.blogspot.com
Postat av: lotta

re: annieellen:

Mm, det är för jävligt! Och jag vet ju att du om någon har råkat ut för det otaliga gånger :(

2010-10-17 @ 09:01:14
URL: http://elvin.blogg.se/

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback