nivå d.



det här med avancerad nivå...
det är mycket.
det är jävligt mycket mer än c-nivå.
men det är intressant.
men det är mycket.

i alla fall är det mycket i relation till allting annat jag har.
jävligt mycket.

jag som sa att jag inte skulle engagera mig det här läs- /verksamhetsåret.

fum skulle jag sitta med i.
och örebrew om ingen annan ville ha posten.
men sen skulle det vara stopp.
men det blev även campusmässan och ks-sekreterare.

fast - det löser sig!
allting löser sig så småningom!


åh.
jag behöver min nya kalender.

januari- och februaridatumen börjar fyllas på och jag har ingenstans att skriva dem.
hoppas kalendern kommer imorgon.
då har jag något att leka med imorgon kväll. efter att jag, precis som idag, suttit på biblioteket till stängning och läst kursref.

nu ska jag duscha.
sen sova pensionärstidigt.
det vill säga före klockan tjugotre ska jag vara nedbäddad.

Kommentarer
Postat av: linda

Fan va,du är duktig som orkar med allt. :) spring inte in i väggen av all stress,bara;)

Postat av: lotta

re: linda:

Hehe, tack :P Jag hinner inte alltid med allting och det är jobbigt... Men allting löser sig så småningom. Det jobbiga är ju att CSN skärpt reglerna nu så jag har inte råd att missa ett poäng i höst om jag vill ha CSN i vår (vilket jag måste ha)...

Lovar - ska inte gå in i väggen :)

2010-10-15 @ 07:33:40
URL: http://elvin.blogg.se/
Postat av: Foxy

Använd telefonkalendern? Fast din kanske inte är lika bra som en annans ;P

2010-10-15 @ 08:49:52
Postat av: lotta

re: Foxy:

Njae, gillar inte kalender i telefonen över huvud taget - oavsett vilken telefon man har. Min kalender är bra, den är synkad med Googles och den gillar jag ju. Däremot så vill ju jag kunna skriva för hand, färglägga och göra check-listor med rutor att kryssa i, rita fina bilder vid roliga saker osv. Det digitala är bra men när det kommer till kalender är det den gamla hederliga som gäller! :D

2010-10-15 @ 12:30:21
URL: http://elvin.blogg.se/

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback