höstmys!



det var underbart väder igår.
idag är himmelen ännu blåare.
det är underbart.
höstmys!

igår var det opponering av mitt pm.
det gick bra. både som respondent och opponent.
idag ska jag skriva klart seminarieuppgifterna (komplettering av missade seminarier) så jag kan få inte lite poäng i ladok denna termin så inte csn blir pissed (eftersom jag ligger efter med femton högskolepoäng från i våras, dessa tänkte jag försöka ta igen i helgen).

igår eftermiddag åkte jag, linnea, fredrik och doddo till lillån och tog en promenad i skogen.
mysigt.


lite suddig bild. inte lätt att ta kort på tre stycken som rör sig...


doddo-bus.


fredrik.



doddo och fredrik tar en liten paus när mörkret börjar tränga sig på, innan vi går hem.
jag och linnea plockar nog svamp men det blev inte många. det har varit folk här före oss...

till willys och handlade.
duscha, äta mat och sen göra äppelpaj - underbart gott!

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja visst har den här hösten ,än så länge varit jätte fin. Jag brukar inte gilla hösten alls. Men i år har jag faktiskt njutit.

Postat av: lotta

re: Kusinen:

Jag tycker hösten är jättemysig tills alla löv är borta och det blir sådär äckligt mörkt, innan snön kommer. Då får den gärna försvinna - men som den är nu är den underbar :D

2010-10-01 @ 12:33:40
URL: http://elvin.blogg.se/

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback