vad händer i helgen?



det händer så mycket och ändå får jag så lite gjort.
jag är skitkass på att uppdatera men nu har jag de senaste två dagarna varit helt försjunken i min nya
mobil. kan hända blir uppdateringarna fler när jag kan uppdatera direkt från den.
vi får se.

nu är det i alla fall fredag och om en timme kommer fredrik hit och äter köttbullar som jag stått och stekt i en timme nu (fyrtioåtta stycken) som tack för rispaketet jag fick av honom i förrgår.
sen bär det av två portar bort till lisa för spel, skitsnack och lite intag av alkoholhaltiga drycker.
sen vidare mot bärseback följt av publicum där jag och fredrik håller låda ikväll.

imorgon klockan elva ska vi hjälpa erika att flytta.
sen är det vinbrännboll klockan två.

that's my weekend.
hur ser er ut?

Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback