sista chansen.



den här veckan är sista chansen om jag över huvud taget ska komma någonstans, som är värt att kommentera, på min uppsats innan sommaren.

jag förstår verkligen inte vart min motivation och inspiration har varit den här terminen.

jag som drömt om att få skriva trettiopoängsuppsatsen ända sedan jag började vid universitetet, hösten noll:fem i linköping.
så kom den dagen, den terminen, den kursen - jag fick chansen.

jag slängde chansen åt helvete.


nu är det ny vecka (igen).
nya tag.
ny energi.


nu jävlar!
sista chansen!

Kommentarer
Postat av: ann vicious

du kan du vill du ska du kommer! motivationspeeeeepp!

Postat av: lotta

re: ann vicious:

Thanks, bejb! I'll need it.

2011-04-18 @ 10:55:38
URL: http://elvin.blogg.se/

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback