bilder från i lördags.



i lördags var det doktorpromotion och professorsinstallation vid örebro universitet i konserthuset följt av festlig trerättersmiddag på conventum.

jag var marskalk i år igen och klänningen jag hade detta året var en riktig dröm!
jag grät lite när jag lämnade tillbaka den.
(jag hyrde den, eller rättare sagt universitetet hyr klänningar åt oss studenter som är med och hjälper till, och hade möjlighet att köpa den men de knappa två tusen kronorna fanns inte för min del - så klänningen har nu åkt tillbaka till degerfors, snyft.)

nedan ser ni några foton från dagen, innan själva ceremonin drog igång.
jag var marskalk i fanborgen i år igen, först med svenska flaggan bredvid min andra hälft.
(samtliga foton är tagna av andreas lundgren)
jag och mange.

mange ehm... fladdrar (?) och jag skrattar åt honom.

hela marskalkgänget på "fotbollsbild" med ceremonimästare liggandes.

Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback