helg!



campusmässan är över och allting gick över förväntan!
såväl på dagen men framför allt på kvällen!

jag är fruktansvärt nöjd och fick fin kritik såväl från studenter som företag efter att banketten avslutats. arvid och jag bjöd frisk på oss själva på scen också och det var underbart roligt att vara konferencier tillsammans med honom för drygt etthundratrettio gäster.
jag trivs som bäst när jag står i centrum.
haha. det vet alla som känner mig.

nu ska plugget jobbas ikapp och i eftermiddag kommer mamma för att ha lite kvalitetstid med sin äldsta dotter på hennes hemmaplan hela helgen!
ikväll blir det bara prataprataprata och kanske en liten tur på campus och titta vad som händer. imorgon blir det marieberg för shopping (inklusive ikea) och lördagen avslutas på east west sushi med vännerna (så mamma får träffa dem igen också).

jag studsar på rosa moln nu och mina poäng för höstens kurs har inkommit i ladok också.
sociologi avancerad nivå I = VG!
hell yeah!

nu ska jag städa iordning lite snabbt, sen duscha och sen plugga lite så mamma kan trilla in utan att jag behöver ha panik för hur det ser ut här. hehe.

Kommentarer
Postat av: Ronya

Hoppas ni haft trevligt

2011-02-07 @ 14:58:40

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback