ingen återvändo.



pm:et skickades in en halvtimme före utsatt tid!
det finns ingen återvändo längre.
arbetet ligger ute på blackboard och klockan tolv:nollnoll kommer seminarieschemat ut.

nu ska jag ta tag i mig själv.
borsta tänderna och håret, ta på mig ansiktet och lite mer kläder.
sen upp till uni och printa allas arbeten för att sedan gå hem igen och läsa igenom dem.

än så länge är vi tre av fyra som har skickat in.
jag hoppas det fjärde kommer in snart om det kommer in alls.

(pm som skickas in efter utsatt tid kan inte få mer än godkänt i betyg, det är inte underkänt bara för det så det kan hända att det kommer in senare under dagen vilket innebär att jag i sådana fall måste upp till uni igen för att skriva ut det. fast jag bor ju inte speciellt långt bort men ändå. #dagensilandsproblem)

jag måste svara på seminariefrågorna jag inte gjort än också.
innan tisdag är mitt mål.
imorgon och hela helgen går bort.
jag har idag och måndag på mig.
heja, heja!

Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback