nytt år, nya utmaningar.



det nya året har ringts in med dunder och brak!


allting återgår till sin ordning och jag sitter och pluggar.
bloggen har varit helt nere sedan julafton och det ska det bli bättring på nu när jul- och nyårshelgerna är avklarade och jag återigen är bänkad i min tjugofemkvadratare i örebro!

bilder från såväl julen i linköping som nyåret i brickebacken kommer så småningom.
nu ska den här j-a seminarieuppgiften göras klart.
imorgon ska det läsas och på tisdag ska nästa uppgift skrivas.
sen ska det kompletteras med en uppgift till men sen är det dags för ny termin, nya tag och masteruppsatsen!

jag står inför nya utmaningar och jag kan knappt vänta.
jag vill börja med uppsatsen nu nu nu.

Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback