skinande rent!



nu luktar det gott i min lägenhet och det är undanplockat och fint.

nu ska jag bara bära ner en massa sopor (det blir en massa när det rensas grejer) och sen massa saker ner till förrådet. ska även gå på med en del saker till myrornas container.
efter det ska sista golvytan dammsugas och torkas (den som just nu allting som ska väck står på).

sen ska jag skriva en inhandlingslista och så småningom ta mig till willys för att handla mat.
det behövs.
fick dock ihop en festmåltid förut: pasta, ketchup, parmesan, svartpeppar och pizzakrydda.

det är hårt att vara student emellanåt.

Kommentarer
Postat av: sandra

jag älskar att rensa prylar. det blir så fint efteråt för man passar på att städa också. jobbigt bara att hos mig lyckas det alltid bli fullt med skräp nästan lika fort som det åkt ut.

Postat av: lotta

re: sandra:

Ja, det är helt underbart att rensa! Problemet är väl bara att jag är en samlare och har massa separationsångest varje gång jag ska slänga något. Samtidigt så vet jag hur skönt det känns när jag väl har gjort det... Måste bli av med min samlarovana :P

2011-01-24 @ 11:18:49
URL: http://elvin.blogg.se/

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback