träning.



i fredags nollsju:trettio var det spinning.
igår nollsju:trettio var det spinning.
ikväll är det (precis som förra tisdagen) bodybalance.

jag är på gång igen!
efter mer eller mindre fyra år är jag och tränar igen.
beach tjugohundraelva - here i come!
nej då. skämt åsido.
men tre par av de jeansen jag kunde ha för två år sedan ska jag i alla fall komma i till sommaren.
så det så!

kanske inte de paren jag har på bilden.
det där är en dröm och den får nog förbli en dröm.
jag är inte nitton längre (som på bilden).



Kommentarer
Postat av: ann vicious

härligt å va igång! skickar massa dunderpepp till dig! :D

Postat av: lotta

re: ann vicious:

Tack, gumman! Och jag skickar detsamma right back to you! :D

2011-03-04 @ 16:35:40
URL: http://elvin.blogg.se/

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback