lollipop.



oj, vilka rosa naglar jag fick med mavala's "paris".
så rosa naglar har jag nog inte haft sen jag var liten.
vet inte om det är snyggt än eller inte.
får avgöra under morgondagen då det är tvättstuga, hemtena och lillebrors-firande som gäller!

nu - sängen!

/---/
sucking too hard on your lollipop,
or love's gonna get you down

/---/
mama told me what i should know,
too much candy gonna ride your soul,
if she loves you, let her go,
'cause love only gets you down.


(mika -
lollipop)

Kommentarer
Postat av: Cattis

vad heter du på msn?

Postat av: Cattis

alltså jag håller på och funderar på lite konstiga grejer som har hänt mig men jag kan aldrig komma på nånting på beställning.. :P och det är inte så mycket OM mig som saker som HÄNT mig. och det är ju faktiskt en viss skillnad. hmm. nu ska jag läsa lite i senaste cosmo och fundera lite till :)

2007-03-13 @ 12:49:14
URL: http://cattise.blogg.se

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback