nu jävlar!



idag är det nu jävlar på flera sätt.

fettförbränningssoppan står och puttrar.
så från och med idag är det den jag äter till lunch varje dag i två veckor.
det fungerade för lisa i somras så det är bara att hoppas.

promenader ska tas varje dag (även om det inte blir en-timmas varje gång så ska jag åtminstone röra på mig).
promenad i eftermiddag/ikväll tas ner till öb för att inhandla schampo, balsam och sådana grejer.

hemtentan ligger och väntar.
jag måste skriva idag.
måste.
måste.
måste.
jag har i alla fall öppnat dokumentet.


hade massa mardrömmar inatt.
sov skitdåligt.
och det regnade något fruktansvärt ute - det bara slog mot rutorna. tror det bidrog till min dåliga sömn också.

Kommentarer
Postat av: Nina

Fettförbränningssoppa?!?! Vad är det jag hör?!

DU KONTAKTAR MIG PÅ MAILEN - NU! Tell me.


lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback