din rubrik här.



jobbat idag, stängde linjen. kom en ganska bra rush med folk strax innan halv sju. tur att stina var kvar för att hjälpa mig och sen hjälpa signe i kassan. hon är en liten ängel!

trullsa levde som en jagvetintevad i natt. hon sprang över soffan, upp till datorn, ner på sängen (och på mig), ner på golvet, upp på soffan, upp till datorn... om och om och om igen. det gick inte att sova. rivmärken på armen och i ansiktet har jag också (hon såg väl inte mig då hon hoppade upp i sängen). men sen måste hon ha somnat, jag gjorde det i alla fall. men vid åtta i morse tyckte hon att jag skulle gå upp (jag började elva!), men hon väckte mig med en puss på näsan. sen la hon sig på kudden bredvid mig (och där ligger ju ingen annan, så den får hon gärna ta) och spann. mysigt. men sen tyckte hon att det räckte (efter tio minuter) och började busa med mina fötter istället.
bara att gå upp! hehe.
men hon är söt. mysigt med sällskap.

blir sängen snart tror jag. börjar nio i morgon.
borsta tänderna och göra rent kattlådan.

god natt!

Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback