onsdagspartaj hos fredrik



i onsdags var det kalas hos fredrik på djurgårdsgatan.
han gästades av markuz (så klart), mig, mika, bella, rasmus, isabelle och carro. ett glatt gäng som hade mycket roligt och trevligt ihop!
resultatet för min del var mycket enkelt - kalaspackad. med betoning på både "kalas" och "packad". ujujuj. när någon frågar om det var roligt, kan jag inte svara. jag vet inte. det är illa. eller jo, jag vet att det var roligt, men jag minns typ ingenting från det att vi kom ut.
så går det då man inte ätit ordentligt under dagen. ajaj.

och när jag fick bilderna väcktes fler minnen till liv.
krossade glas. pusskalas. lapdance. ojoj.

              

              

              

    

ett fint kort på hakepi lyckades jag (eller bella) också ta... hmm. illa det här.
(antagligen efter det att jag druttat omkull på golvet och skänkt underhållning till de som åt...)



baksmällan igår ska vi inte heller prata om.
vaknade femton minuter innan jag började. tjugofem minuter senare stämplade jag in.
full.
käkade en bakad potatis. diskade. det gick bra.
tills golvbrunnarna skulle städas.
illamående till max! usch och fy och blä.
men fick sluta tidigare. men inte på grund av det, utan för att jag skulle på konsert.

Kommentarer
Postat av: Marcuz

Har inte sett denna förut, men ack så kul, saknar er allihopa! kram kram

2006-09-04 @ 20:56:09

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback