mezzo.



haha. blir så sur på mig jälv ibland. jag kan inte se något sorgligt eller lyckligt på tv eller film. jag tjuter jämt. och till allt. har en alldeles för bra förmåga att sätta mig in i andras situationer. det är väl en bra egenskap, men man kan ju inte gråta för minsta lilla.
nu var det ghost whisperer. bra avsnitt för en gångs skull. har tyckt det varit lite töntigt innan.

idag jobbade jag. disken.
men det var inte särskilt mycket att göra.
äntligen sol ute igen, så folk var antagligen iväg och badade och sådär. hade jag med velat. hellre.
men det var kul att vara tillbaka på jobbet igen. efter typ tre veckors semester.

sen blev det lite shopping på ikano. eller rättare sagt på åhléns och på willys. sen hade jag inte råd med mer kände jag.
köpte Lumene Luminous Foam - jättefin blusher. färg: strawberry såklart.

blusher

och i morgon har jag ett "nytt" jobb. för en dag i alla fall.
min närmsta chefs  pojkvän/sambo äger mezzo i gränden. han ringde till henne idag då vi åt lunch och hade panik för det saknades folk hos honom. så han frågade om hon inte hade någon att "låna ut" som inte jobbade på ikea i morgon. och där satt jag!
enda villkoret var att jag inte tog någon anställning hos honom, utan stannade på ikea. haha. men får man bättre betalt och det är roligare, så... ;0)

har klämt i mig en liter jordgubbar.
har en till i kylen. mums. kanske blir frukost i morgon.
börjar klockan tio och jag vet inte alls vad de har för rutiner för lunch och sådär, så jag äter frukost hemma så får jag se.

i morgon efter jobbet ska jag fika med en gymnasiekompis, cissi, som bor i england numera. hon är hemma över sommaren. ska bli roligt. inte sett henne på länge. knappt pratat med henne heller för den delen. lite ordväxling över msn bara. som med alla andra ;0)

i morgon kväll är det mys med lillasyster. vi ska äta på restaurang. hon är ensam hemma, lite mörkrädd, så jag ska "ta hand" om henne. får se om jag sover hemma i tannefors då eller om hon sover hos mig. bäst vore om hon sov här. jag börjar jobba åtta på lördag. e-kock. skönt. slippa korven, stå och sleva köttbullar istället.

nu ska jag plocka iordning lite här. städade ju i förrgår men han inte få undan dammsugaren eller kläderna som jag tvättade igår.

Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback