done. finished. finito. fertig.



nu är det skickat!
nu är det gjort!
nu kan jag inte göra någonting mer åt det.
p a n i k !
läraren har fått det, kurskamraterna har fått det.
jag är utan makt.

men det känns skönt.
ledig resten av eftermiddagen.
ledig hela dagen i morgon.
på fredag får jag se om jag fortsätter vara ledig över helgen (jobbar, men jag tänker på skolan) eller om jag åker på en omtenta.
sen har jag bara opponering kvar på ett arbete till nästa onsdag, plus min egna korta treminuters-presentation på mitt arbete - men det är inte så farligt. allt annat är ju klart.
det känns bra.
mycket bra.

min dag idag:
nu - lunch
13:30 - frissan
ca 17:00 - stan
emellan: middag
20:00 - hälpa bella med översättningar och au pair application forms

men jag är ledig! fri!
weehoo!

Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback