ännu tröttare - om möjligt.



igår var jag alldeles för trött för att ens dra igång datorn - ni som känner mig förstår då kanske hur trött jag var. jag gick in i väggen totalt. somnade i soffan vid arton, vaknade då ugly betty precis börjat (tack och lov). såg det följt av ondska med hasse aro. plockade ordning på lite grejer (skulle ha städat, men icke) och lade mig vid elva-tiden. trodde inte jag skulle kunna somna då men jodå - det tog inte många minuter. vaknade av tv:n klockan fem i morse. usch.
upp vid sju. sola. hem. frukost. ganymeden.

och idag har jag hunnit med riktigt mycket faktiskt.
jobbat. åkt hem och burit ner min gamla säng i förrådet (jävlar vad tung den där madrassen är! och nu kommer jag inte längre in i mitt lilla förråd, för den kommer välla ut så fort jag öppnar dörren. sängen ska slängas. väntar bara på att mamma och pappa kommer och hämtar den med bilen). var i alla fall tillräckligt smart att jag plockade ut jul- och adventssakerna innan jag tryckte in sängen.

sen åkte jag till tannefors och gratulerade mamsen som fyller år på lördag. jag kanske inte är hemma på lördagen, och mamma var det i vilket fall inte (jag ska till stockholm och uppsala fredag-lördag, globen horse show på fredag kväll), så därför åkte jag ner med presenten idag istället. fick mat också - slapp laga själv - perfekt!
sen träffade jag anna från ikea en sväng. gick en promenad med hennes hund nere vid stångån.
sen åkte jag hem och handlade lite. och nu har jag städat lägenheten och tvättat - tvätten ska hämtas alldeles strax. usch. helt död. orkar inte mer nu.

men i morgon är det kalas!
dansbandskväll på harrys med bella!
sista harryskvällen med bella på kanske ett år nu - snyft.

ska fixa massa annat efter jobbet i morgon också.
systemet och träffa krish's mamma (krish vill att jag tar med lite stuff ner till henne då vi åker).
sushi med brudarna sen på kvällen. och vitt vin med bella. hihi.

nu ska jag torka sista golvet och hämta tvätten. sen blir det duschen och sängen för min del.

sov gott!

(paris - tolv dagar kvar.)

Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback