christmas coming up.



sitter i mysbyxor och duntofflor. lyssnar på winnerbäck.
slutade klockan tre idag. hem och slappa. sov en halvtimme eller så i soffan.
pratade med helle och mika och malin.
lagade taco-paj till mig själv (inte kul att äta ensam).
drack kaffe och myste framför ugly betty.
duscha.
och nu sitter jag här.

har via
legally blonde's blogg hittat julklappen jag vill ha!
belockarmband av angela gotborn.
give me!
fastnade för feel pretty och let yourself grow.

    
så nu vet ni vad ni ska ge mig i klappen!

men steven shein's hästsmycken är också vackra.



eller varför inte skaffa sig en singelring?
hmm...

"det finns förlovningsringar, och det finns vigselringar, men varför inte singelringar?
denna fråga ställde sig grundarna av singelringen. för det är ju faktiskt så att om det är någon som skulle behöva signalera sin civila status, så är det just singlar..."




(paris - 20 dagar kvar!)

Kommentarer
Postat av: Cassie

SÅ snygga armband

2006-11-21 @ 23:07:21
Postat av: sandra

ja just det, snart är det jul.
jag älskar att handla klappar till folk, tyvärr gör inte min plånbok det. (och jag älskar att få!!!)

Postat av: Julia

singelring?! Fan så klockrent! :)
Men jag som är så ouppdaterad om allt nu eftersom jag inte har tillgång till dator längre.. Paris?! :)

2006-11-22 @ 11:56:33
URL: http://oh-julie.blogspot.com

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback