singha-fest på harrys.



girl's night out!
bella, jag, tessie och maja. vilket gäng "kolon d". haha.

singha_flickorna!

singha-party och mingel med börje salming på harrys.
(fast vi missade salming. haha. hade bara ögonen för varandra. och ölen, så klart!)



buffé och gratis singha så länge lagret räckte.
när vi anlände vid halv åtta-snåret var det packat med folk. både riva, harrys, bk (övre plan) och så gott som hela undre plan också. men vi lyckades hitta ett bord där i alla fall. precis vid en fläkt. så vi kände oss som carola häggkvistar allihopa!

              

         
(det är inte rumpan som är det väsentliga på bilden ovan. utan hur pass mycket hennes kofta blåser upp. det var lite småkyligt innan x antal öl ramlat ner i våra magar.)

vi brudar är ju inte sena med att en åt gången hämtar fyra öl vardera, vilket innebar att det konstant stod cirka tolv fulla öl på vårat bord. en kille kom hela tiden och frågade efter tomglas, och varje gång kunde vi ge honom kanske två-tre stycken tomma flaskor.
till slut sa han: nämen, tjejer! och skrattade. lade sedan till: fast det gäller ju att passa på då det är gratis, förstås. yeah, yo go, boy! "kolon d" sedan tog ölen slut (sa de), men jag och bella visste ju mycket väl att det fanns kvar. då kom han igen och vi frågade då om han inte kunde fixa varsin öl till oss. och det gjorde han! killen är guld värd! hehe.

                   

              

    

många öl blev det. vet inte om någon av oss höll räkningen. tur det kanske. haha.

              

det skålades för fullt. konstant. hela tiden. sa jag konstant? "kolon s"
"skålramsor" och alltihopa. vem kan göra snabbast nu då?! vem kan göra med två flaskor var samtidigt?!
(bildbevis på att jag och bella klarade av det! "kolon d")

    

det blev pusskalas (of course).

         

och dans (of course). bella och jag drog igång dansgolvet som annars vara ganska dött. i alla fall på bk.

         

det blev sång och uppträdande. vem av oss som ville ha sångaren och försökte locka honom med mjauande ljud, det är och förblir hemligt. men vi vet.
de som stod och tittade på uppträdandet (och den juckande mannen med höfterna) stod ganska lamt och stilla vid scenen tyckte vi. så vi ryckte ut! vilka skulle annars rädda showen? "kolon d"
när vi står där mitt framför scenen och röjer som bäst kommer en videokamera upp i ansiktet på oss!
han som filmade tyckte nog att vi var mycket bra då vi verkligen bjöd på oss själv "kolon s". hehe. vi flörtade med kameran och visade våra bästa (?!) moves. om någon vet vart denna film hamnar - säg till!
vill kanske inte direkt att mamsen ska se det på tv sen... hehe.

uppdatering: nu vet vi vart filmen ska visas.
den ska visas på kanal lokal. och så ska det tydligen även göras en reklamfilm av den. hehe. tänk om man hamnar i en sådan? vore lite häftigt. kanske... hehe.

         

vad tessie sedan gjorde på golvet är ett mysterium...

    

träffade bea och natalie. bea tog sönder toalettrullshållaren på toan. haha.



sedan drog jag och bella till platens där vi träffade på rasmus, macke och johan (tessie blev visst lite dålig... hmm, hmm. så hon och maja drog direkt från harrys).
och på platens är det ju femtio procent i baren, och eftersom jag ansåg att jag inte gjort av med en krona så kunde jag gott spendera lite där. hehe. två red bull-vodka slank ner i min redan fulla mage "kolon s". sen tappade jag bort alla och åkte hem. min blogg visar att jag i alla fall var hemma tjugo i tre. bra, bra. då vet jag. hehe. och jag ska nog inte blogga mer på fyllan. säger jag i alla fall... "kolon s"



tack för en underbar onsdagskväll, brudar!
ni är bäst!!! "kolon d" till er alla!

(nu ska jag duscha och försöka känna mig som en människa igen. om det ens är möjligt. jobbade nio till arton idag. segt att gå upp vill jag lova. eller kanske inte att gå upp. var ju fortfarande onykter fram till lunch. värre blev det sen. hehe. "kolon s")

Kommentarer
Postat av: Tessie

haha jisses! det var verkligen ingen censur på din berättelse... tack själv lotta! det va verkligen underbart!

Postat av: Arne

Jag hoppas det blev många morötter till ölen, skratt.

2006-11-03 @ 11:08:01
Postat av: annika

usch. jag hatar verkligen öl. jag fattar inte hur man kan tycka om det... fy fan. jag blev helt galet sugen på öl när jag va gravid. mysko.

2006-11-03 @ 16:23:40

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback