good bye, fredrik!



nu har jag äntligen fått bilderna av calle och fredrik, och kan nu uppdatera bloggen med vad som hände förra lördagen (innan min fot blev ledsen)!

F Ö R F E S T hos calle:

det bjöds på mycket god (och farlig!) bål med gigantiskt långa sugrör. det var kramkalas och glatt humör hos alla deltagande!

              

              

jenny och mika ser finurliga ut:



sen tar de sig varsin slurk och ser nöjda ut:



sjävklart var det dans i såväl sovrummet (och sängen) som i vardagsrummet. håret flög och fötterna stampade. (de mest vulgära bilrderna a la lotta, jenny och mika utelämnar jag för allmän beskådan. det som hände hos calle, stannar hos calle. haha.)

    

H A R R Y S :

efter att ett glatt gäng plankat in på riva fortsatte festen på riva/harrys/bk.
självklart dans och mer drickadrickadricka.
(måste ju motvilligt erkänna att det börjar bli lite mer svart nu...)

 jenny & lotta in action. vem äter upp vem?

                              calle & marita var på g de också!  

fredrik håller i lisa...



...fredrik tappar lisa!


plopp! dansgolvet stannar upp.

fredrik ska snusa. det går inget bra. haha.



maritas pojke johan joinar vårt lilla kalas.




sen är det ganska mörkt... black jack med marita. pizza med anna e och sarah.
lade mig i sängen strax innan fyra, nöjd med kvällen fast med en dunkande fossing.
som markuz sa: i norrland ser man din (alltså min) lilla "incident" som en lyckad fest!
helt rätt inställning! =0)





Kommentarer
Postat av: Calle

Hehe... ser ju ut som vi hade skoj ju!! Inga trista händelser (förutom lottas "ivalidos" fot!!!)=P
Men jisses va bål det gick åt... ni var har ju som svampar allihop!! Har inge sprit kvar!! =P Kram på er alla, tack för en kul fest!

2006-10-02 @ 00:13:36

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback