vilken helg!



ojoj, vilken helg.
vilken underbar helg!
fest och häst i uppsala - kan det bli bättre?

f r e d a g :
anlände till uppsala nio:femtio. anna och louise plockade upp mig.
hem till anna och äta lite lunch. fixa iordning oss inför festen.
hämta louise på slu vid ett-tiden.
hem till louise.
förbereda festen.
sen var kalaset igång!

              

              

roliga människor och bra drag.
birger jarl sedan. mycket folk. tirre är underbar och fixar hela kvällen gratis! jag betalade endast en tjuga för garderoben, inträde och öl kostade mig ingenting. och jag hade kunnat få mer om jag velat. fast inte av tirre då. hehe.

l ö r d a g :
bakfull.
jag och louise red lektion för anna. loise på tintin och jag på underbara virran!
höll på att åka av där ett par gånger också. bushäst. tihi.
hem till louise en snabbis, hem till anna.
sushi. dusch. göra sig vacker.
vin och skitsnack.
grogg på grogg på grogg.
med fina (?) sugrör. anna hade ponnyn, och jag och louise hade... ja, ni ser själva.

         

vi funderade på vad vi skulle göra.
kom fram till att vi stannar hemma. mycket trevligare.
magnus kom förbi vid tvåtiden (louises pojkvän).
sen somnade jag och anna i soffan.

s ö n d a g :
slappdag.
sex and the city.
dvd efter dvd.
sällskapsresan.
stallet. anna och jag orkade inte rida. mockade två boxar bara.
med annas pappa till louise med släpet för att hämta bord och stolar vi haft på festen.
hem och slappa (lite till).

i  d a g :
hem med karin (annas mamma) vid elvatiden.
promenad med mika och mozart (hund).


en helt underbar helg! TACK!
och det känns så bra att veta att det finns bra killar där ute... och jag vill flytta till uppsala. nu. nu. nu!

Kommentarer
Postat av: Tessie

Du verkar ju haft det bra du också, men det skulle vart kul att ha dig med i lördags! Så där annars är jag väldigt sugen på fler bajshistorier :P


lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback