girl power!



laserdome: tjejerna vann!
första "matchen" med över hundra poäng.
andra "matchen" förlorade vi med sju futtiga poäng.
så totalt sätt var vi bättre på att kriga.
yeah!

grymt roligt.
träningsvärk?
svar: oja!

mina lår är inte sådär jätteglada, men det var det värt!

nu har jag precis avslutat min skrivuppgift inför morgondagens seminarium.
jag lyckas alltid börja vid tjugotre-tiden på kvällen - det är då paniken sätter sig in. och jag pluggar bäst under press, så det är väl bra.
men å andra sidan hade jag kunnat få ut så mycket mer av kvällen om jag var klar tidigare. istället för att se på tv och prata i telefon och hela tiden må dåligt över att ingenting blir gjort. bara vänta på inspirationen.
inspirationen infann sig aldrig, men måstet gjort det.
så nu är det gjort.


och nu hägrar sängen.
god natt!

Kommentarer
Postat av: sandra

jag har velat spela laserdome aslänge men det har aldrig blivit av. hur kul är det?

Postat av: lotta

re: sandra:
det är GRYMT roligt! prova! prova! det är som att leka krig i skogen fast med riktiga laserstrålar i ett mörkt rum, med jättehög musik och rök samt lite ghetto-feeling med tunnor och grafitti och så =0) PROVA! du måste =0)

2007-12-06 @ 14:02:55
URL: http://elvin.blogg.se

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback