ljusare tider.



nu börjar jag se ett slut på det hela.
två frågor av tre avklarade.
upp tidigt imorgon bitti och plugga vidare.
har begärt väckning av både bella och mamsen. hehe.
annars kommer jag aldrig ur sängen.

morgondagen ser ut som följande:

8-12: plugg
12-13: mat med mika
13-17: frissan - en förändring ska ske!
19-22: konsert i ljungsbro
efter det: plugg, om orken finns kvar.

japp. så är det.

vaknade på bättre humör idag i alla fall, för i natt drömde jag inget konstigt. tack och lov!
men jag sitter här med min stukade fot och känner mig lite ensam... hehe.

ajaj.

nu blir det navy cis och sen sängen med sex and the city.
cityakuten efter det, om jag fortfarande är vaken.

sleep tight!


vem var anonym i en av kommentarerna i föregående inlägg?

Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback