storm.



idag var det jobb.
stängde korvbaren. segt. inget folk ju!
sista timmen efter att jenny gått var ruskigt lång. ingen att prata med.
men jag stämplade ju ut fem minuter tidigare, och då hade jag inte heller stressat, vilket annars är det vanliga i korven. stressa som en galning för att sluta då man ska. nemas problemas idagas!

igår var jag ledig (som alla andra dagar innan. hehe.).
morgonpromenad med mika halv nio.
fika med krish och hennes kompisar på café em. två timmar. sen spana på stan en del tillsammans med krish och jeanette.
damn, vad jag saknar henne! så fort jag träffar henne och man snackar så inser man det. är inte det konstigt? att man alltid inser sådant då man kommer på vad man inte har liksom?

man saknar sånt som man inte har, och man saknar allt som man inte har kvar.
 - underbara
lasse.

en riktigt bra vän.

som nu snackar om att plugga utomlands efter disney-jobbet. fan henne, då blir det ju avstånd igen ju!

när jag kom hem från stan så var det bara att åka till nästa.
kusin maria.
hon har flyttat till ny lägenhet och jag åkte för att spana - jättefin lägenhet!
fem kilometer från mig kanske. vad glad jag är att jag tog bussen och lämnade min cykel hemma! det var ju storm igår!

denna storm gjorde att jag nästan ringde mika och hennes pojke klockan två inatt för att fråga om jag fick sova på deras soffa.
jag är mörkrädd och det blåste och det var ett riktigt skräckfilmsväder ute.

Kommentarer
Postat av: sandra

skräckfilmsväder gör mig livrädd men samtidigt är det lite spännande. jag tänker att det kanske kommer gåendes en zombie utan armar. haha.


lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback