inflyttningskalas hos bella.



i lördags var vi ett glatt gäng hos bella!
totalt var vi strax över tjugo personer i hennes lilla etta.
men finns det hjärterum...

riktigt bra stämning!
tack för en underbar fest, sötnos!

vi drog in till stan lite för sent för att slippa alla köer.
jag tröttnade att köa efter tjugofem minuter på samma fläck och gick och köpte hamburgare istället.
klockan vreds ju ändå fram, och jag hade förlorat en timme på krogen i alla fall.
det gäller att tänka festonomiskt. eller nåt.


fredrik - du frågade igår då vi cyklade till jobbet varför jag var vit på jackan?
jag visste inte svaret då, men efter att ha kollat på mina bilder i mobilen igår kväll kom jag fram till det.
och en bild säger mer än tusen ord...

jagisandl?dan

Kommentarer
Postat av: Maddis

haha posa i sand-lådan? bra lotta!

jodå magen är redan bättre idag, så det är nog lugnt :)

Postat av: sandra

sov du över där också? =)

2007-03-27 @ 14:46:18
URL: http://ollikk.blogg.se

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback