ölkväll?



ojojoj.
ölkväll som var ölkväll fram till klockan tolv, då signe och marita ville gå ut och dricka öl istället.
men eftersom klockan var halv ett då vi kom till stan skulle alla pubar stänga om en halvtimme, så var det ingen idé.
lika bra att gå in på platens, tänkte vi!
så en kväll jag hade tänkt skulle sluta klockan nollett senast, slutade nu.
eller, den är inte slut än.
jag måste borsta tänderna och ta bort sminket först.
men ute var jag!
i kläder från igår och i otvättat hår som såg ut som fan. men vaddå då?
haha.
signe och marita är bäst! så är det bara!
men vem fan var den jävla teknologen? han som tyckte jag kunde shake:a mina hyllor kanon, men som själv inte kunde ta ett enda danssteg rätt?!
jag bara undrar...
jobb imorgon - halleluja!

Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback