hultsfredsprep.



det blev senare än vad jag trodde.
men det var som bella sa innan: det tar vi sen då du åker hem från mig vid tre inatt sådär.
varpå jag sa att så sent blir det nog inte.
men jo. nästintill i alla fall.

vi har druckit lite folköl och laddat hem musik att bränna på skivor till hultsfred.
äkta festivalkänsla! musiken spelades självklart på "bergsprängaren" vi ska ha med.

imorgon blir det en tripp till ÖB och sen till willys för att inhandla nödvändiga festivalprylar. och mat förstås (inte till festival).

så nu får det bli sängen!

Kommentarer
Postat av: sandra

usch, jag gillar inte folköl. starköl funkar men folkisar smakar ju konstigt vatten. hur kan du lotta, huuuuuur kan du? =)

Postat av: lotta

sandra: haha, jag dricker ALL öl! =0) (typ...)

2007-05-26 @ 19:19:07
URL: http://elvin.blogg.se

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback