road trip coming up!



japp, snart anländer anna, louise och bella.
kycklinggrytan står och puttrar och riset är klart.
bara vännerna som fattas!
sen drar vi mot värnamo.
hälsa på hästarna på ryabacken, och sen hem igen!

när jag kommer hem blir det en jävla fart, för sen ska jag iväg på klassfest.
vet inte alls vad jag ska ha på mig, men det får väl bli det vanliga jag haft på sistone så slipper jag fundera.
vi ska ju inte gå ut, vad jag vet.
jag kan bara om jag får låna pengar av någon i alla fall. hehe.
får se vad som händer.

trevlig lördag!

Kommentarer
Postat av: Maddis

haha ja jag har mina roliga stunder ibland :)
ja grey's var helt sjukt. jag såg det en gång till direkt efteråt. (fast dels för att jag var uttråkad också..) andra gången sjönk det in lite bättre. jag kan knappt vänta till i höst när det börjar igen!

Postat av: Maddis

ha så kul på roadtripen!

2007-05-19 @ 14:05:57
URL: http://maddiss.blogg.se

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback