invalido.



invalid.
igen.

damn.
inte bra, inte bra.


tentan gick i alla fall bra.

och det firades med en sjuhelvetes fest hos richard.

på cykel in till stan damp två brudar i asfalten (en i ett dike, den andra på trottoarkanten). den förstnämnde tappade sina väskor i diket men ingen upptäckte det förrän vi kommit till stan. ett par tappra själar cyklade tillbaka.

vi andra drog till frimis och festade loss.

som vanligt lyckas jag hitta ett vip-bord där drink efter drink blandas. jag var mycket nöjd.


då jag rest mig upp blev allt svart.


lisa kommer inte ihåg första halvan av kvällen, där emellan är det lite gemensamt dimmigt, och jag kommer inte ihåg sista halvan med cykelvältning och klassisk trottoarramling, sibylla och efterfest. taxi hem.


cykel kvar i stan.

stukat knä.

skolsyster idag - lindade om och trodde inte det var någon fara.

men jag vet säkert om några dagar om jag behöver uppsöka läkare eller inte.


jag är ju helt jävla sanslös.


(skratta lagom, calle! haha!)




idag var jag för övrigt på intervju för generalposten.
besked kommer senast fredag.


Kommentarer
Postat av: Lisa

haha, de va en lyckad kväll de. Bästa me hela kvällen va nog det underbara fotot från förfesten, de bevisar bara hur kvällen såg ut för vår del =)

2007-10-09 @ 15:52:24
Postat av: sandra

men klant!

Postat av: lotta

re: Lisa: japp, nu ligger även den uppe här =0) haha. så klockrent!

re: sandra: jag vet. jag veeet =0P

2007-10-09 @ 20:12:54
URL: http://elvin.blogg.se

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback