fredag!



nu är det äntligen fredag, fast det känns som om veckan gått för fort.
inte hunnit med allt det jag skulle.
men, men.
allting kan inte gå som smort jämt.


nu ska jag och lisa snart in till stan. systemet ska besökas.
till myrorna för pensionärsshopping inför nollornas tack-(straff?)fest ikväll!
kommer bli grymt kul!!!
jag och lisa ska tillsammans vara griniga tanter som hatar när folk spyr ur sig sina privatliv i mobiltelefon på bussen, och inte lämnar plats åt oss med svaga ben.
haha,
tror en bred östgötska åker på ikväll också!

nu är det bäst jag tar mig till bussen.
trevlig fredag!

Kommentarer
Postat av: Annie

Hoppas ni får ni får en grym fredag så kanske vi ses framåt småtimmarna om ni längtar tillbaka till Campus då! ;-)

Postat av: josefin

haha fan va det lär bli vackert. östgötskan är ju den finaste dialekten. vi pratade om dig häromdagen, -vi hoppas vi får tillbaka den bästaste sommarvikarien 2009! :D

2008-12-06 @ 18:27:34
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonymalainen.

Lotta aka "HILLEVI"! :P

2008-12-07 @ 23:37:26
Postat av: lotta

re: josefin:

vill ni ha mig tillbaka är jag all yours =0)



re: Anonymalainen:

haha, jag står för den ;0)

jag kan inte dricka rödvin utan att se ut som hillevi. haha.

2008-12-08 @ 22:16:00
URL: http://elvin.blogg.se/

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback