tillbaka i närke.



igår morse klockan fem hämtade aina mig.
sen bar det av mot öret igen.
så igår klockan åtta  på morgonen var jag tillbaka i min lägenhet igen.
skönt.
promenad med agnes & lassie, emma & doddo. till ladugårdsängen, rundade golfbanan och tillbaka. mysigt i vårvädret!

sen skulle jag har pluggat massor igår men det sket jag i och umgicks med biggis istället, och träffade elins föräldrar.
sen var det sista generalmötet.
avslutning och utvärdering av vårterminen.
god kladdkaka.

i veckan händer mycket:

tisdag: haft seminarium. nu plugg.

onsdag: universitetsdagarna - informera gymnasisterna om personalvetarprogrammet. sen föreläsning.

torsdag: universitetsdagarna - han hand om två hela presentationer själv av pv-programmet. emellan dem arbetar jag på mässan. hem och plugga. luncha med aina.

fredag: ja? det har jag glömt bort. men alltid är  det nåt!

lördag: "fatta fatet" på bärseback 12-00.

söndag: päronen kommer för att fira min b'day!


Kommentarer
Postat av: Elin

Blir förvånad om det inte blir Kåren på freda... :P

2008-03-04 @ 19:56:49
Postat av: lotta

re: Elin:
haha, jag VET. det kommer bli så. säkerligen. men då kommer jag vara helt död på söndag. och börja klockan 12 på lördagen... men, det blir ju inte värre än vinbrännbollen iaf =0P eller något åt det hållet kanske... hehe.
men pengar har man inte alltför gott om. jag har kanske så jag klarar av ett willys-besök för att ha mat denna månad... =0/


lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback