vilket flyt!



igår hade jag och lisa inte flyt på stan.
elin shoppade som en tok.
lisa och jag åkte nästan gråtandes hem.
ingen finsittningsklänning, inget rosa till ikväll, INGENTING!

idag åkte vi ut till marieberg vid halv tio.
frukost på statoil.
sen jävlar blev det fart!
lisa hittade klänning nästan direkt.
jag hittade en lite senare.

allt annat som skulle inhandlas till finsittningen fanns!
lycka!!!

så, när jag kom hem idag hade jag massa påsar innehållandes:

-svart klänning till finsittningen.
-grå benvärmare med knappar.
-rosa nagellack.
-rosa top.
-svart kjol.
-svart vardagsklänning.
-stor, svart t-shirt (likadan som jag har, men denna saknar hål...)

allt rosa är till ikväll då lena ställer till med kalas!
hon fyllde år i onsdags och jag och lisa ska dit på tjejkväll med rosa-tema, innan de andra joinar oss och festen drar igång!

finsittningsklänningen är riktigt snygg. hittade den på in wear, faktiskt.
men sen får jag se om det blir den eller någon av de jag beställt från nelly.

nu ska det provas kläder!
sen ska det duschas och naglar ska målas!



hemtentan?
äsch.
det är ju en dag imorgon också...

Kommentarer
Postat av: Annie

hemtentan?

äsch.

det är ju en dag imorgon också...



HELT RÄTT! :D

Postat av: lotta

re: Annie:

ja, igår kändes det helt rätt - idag är jag på andra tankar... hehe. paniken börjar infinna sig - men motivationen är helt borta.

har inte börjat än... men snart - jag ska, jag lovar... 8-)

2008-09-28 @ 13:54:17
URL: http://elvin.blogg.se/

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback