nytränad!



så.
då har jag suttit på en spinningcykel igen.
efter ett och ett halvt år.
tekniken är inte helt bortblåst, men så gott som.
magmusklerna är ickeexisterande och konditionen är sämst.


men fan vad kul det var!
och nu är jag som en ny människa!

det var inte kul att gå upp halv sju för att äta frukost.
mindre kul att börja träna halv åtta.
men nu är man fräsch (trots eftersvettningarna) och en banan ska ner i magen!

föreläsning tio-sexton idag.
uschans.
jag kommer somna.

träningsvärk imorgon - here i come!

Kommentarer
Postat av: Annie

Sjukt duktigt gjort!!!! Fattar inte hur folk orkar träna! :P Jag har inte tränat något alls sen 2005, typ.

Postat av: lotta

re: Annie:

jag är så sur på mig själv som hade både kondis och styrka innan jag flyttade till örebro. sen sket jag i allt vad träning hette, förutom promenader då och då men de är inget att skryta om direkt.

så NU JÄVLAR =0)

2009-01-28 @ 15:40:24
URL: http://elvin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag hoppas du studerar kvar när jag flyttar upp och börjar studera i örebro. Då kan vi stötta varandra med spinningen och annan träning.

2009-01-28 @ 18:01:26
Postat av: Paddan

Namnet försvann bara

2009-01-28 @ 18:02:44
URL: http://rockir.blogspot.com
Postat av: lotta

re: Paddan:

jag är kvar i ett och ett halvt år till minst. tar examen våren 2010, men sen ska jag minst läsa en kurs till på en termin, går den på hösten'10 så tar jag nog ut examen efter hösten, men går kursen på våren'11 så läser jag något annat på hösten - då är jag ju kvar i två och ett halvt år till =0)



klart vi stöttar varandra då! =0)

2009-01-28 @ 19:36:24
URL: http://elvin.blogg.se/

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback