tröstshopping.



ja, det har jag ägnat mig åt nu.

nelly skickade ju ett så fint mail om att de hade rea.
två par skor på rea blev det.

- ett par högklackade chockrosa i mocca (när jag nu ska använda dem... men de kostade bara hundra kronor!). elva centimeters klack - hujedamej. jag blir ju etthundraåttiosju centimeter då! men de är nog i samma höjd som de svarta jag köpte till finsittningen. så det är lugnt!


- ett par svarta sneakers i mocca och canvas (bra att byta min ljusrosa converse mot lite mer höst- och vintervänliga skor).


- en svea-mössa, röd, med texten make your mother proud.


jag passar egentligen inte i toppluva, tycker jag själv i alla fall, men den var så oemotståndligt söt.
fanns en vit med texten don't loose your fantasy och en marinblå med texten always think happy thoughts.
hade den sistnämnda varit svart (som jag trodde från början) hade det nog blivit den. rött är svårt till andra färger (speciellt jag som gillar rosa). det ultimata vore den jag köpte, fast svart eller grå.
vit mössa på lotta är ingen bra idé. skulle behöva tvätta den varannan dag.

hittade en supersnygg rosa klocka. waaay too expensive, though.

nu ska jag försöka mig på den här konsten med att sova.
tio timmar har jag lagt på den här j-a hemtentan idag. inte tycker jag att jag kommit någon vart heller. har bara läst och läst. om jag inte kan sova kanske jag gör som elin. ger upp det och startar datorn igen.

annars får ni gärna ringa och väcka mig vid åtta-snåret imorgon bitti!
då ska det pluggas!
på lördag ska det pluggas!
på söndag ska det pluggas!

trevlig helg, ni som får en!


Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback