löning!



efter att ha åkta buss från resecentrum till universitetet tur och retur totalt åtta gånger, varav sju turer som jag pratat nonstop och guideat de nya studenterna genom stan, så är jag skapligt trött idag.
igår blev det fyra guideade turer och idag tre.
men kul var det!
och trevliga busschaufförer!

av den anledningen så valde lisa, carro och jag att sätta sprätt på lönen under en tur på stan.
ojojoj vad det ligger mycket saker i mina påsar.
bland annat nagellack, mascara, hårrosetter, en kjol, en tunika, två linnen, ett par leggings, en bh, ett bar rosa reebook-skor, en flaska rosévin, två par örhängen, en halsduk (sådan som är ihopsatt, som man bara hänger på liksom), mässingstråd, rakblad...
har jag glömt något?
ja, garn! så jag kan virka fler mössor som är beställda.
det var nog allt.
kanske.

många påsar är det i alla fall.
alldeles för många.
hehe.

ikväll blir det slapp med film tillsammans med mange.
imorgon plugg igen och sen får vi se hur det blir på kvällen.
beror lite på hur mycket jag får gjort imorgon och hur det känns.

Kommentarer
Postat av: Carro

Inte visste jag att du både köpte bh OCH en svart bh :p

2010-08-26 @ 22:11:44
Postat av: lotta

re: Carro:

Haha, Tryckfelsnisse har varit framme :P

Postat av: sandra

jag har handlat sådet räcker oh blir över och månaden har inte ens börjat. roligt med shopping men ojoj vad fort pengarna sticker.

2010-08-27 @ 20:11:31
URL: http://ollikk.blogspot.com
Postat av: lotta

re: sandra:

Jag vet, det är helt galet. Önskar att man vann på Triss någon månad så man kunde stilla sitt begär flera månader framöver :P

2010-08-29 @ 15:25:29
URL: http://elvin.blogg.se/

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback