plugg, plugg, plugg.



så ser det ut. mitt liv i örebro.
har hunnit träffa en hel del människor som jag inte sett på hela sommaren men i övrigt är det plugg på schemat.
och möten.
hinner inte ens hit innan kalendern är full - men det är så jag vill ha det (till viss del)!

idag är det arbetstidslagen och semesterlagen som ska granskas.
sen är det möte med styrgruppen inför campusmässan 2011.

på onsdag ska jag vara guide på studentkårens bussar för de nya studenterna.
genom örebro ska bussen gå.
på torsdag förmiddag är jag också guide.
något som jag för övrigt fick veta var bestämt när jag kom hit med kommentaren: har ingen berättat det här för lotta?!
men klart jag ställer upp! jag får ju stå i en buss och hålla låda!
hehe.

annars börjar nollningen i veckan och det är så skönt att inte ha med den att göra i år.
sektionsarbetet är nedlagt för min del.
nu är det bara massa annat istället; campusmässan, sekreterare för studentkåren, fum-delegat, ordförande i örebrew...
har jag glömt något?
jo, akademiska årshögtiden kommer ju i februari och då ska jag vara marskalk igen.

full rulle.
and i like it!


vill bara bli klar med det här pluggeriet nu.
så jag kan börja höstterminen med gott samvete nästa vecka.
inte ha massa annat som ligger och skräpar.
kom igen, lotta!
jobba, jobba, jo-o-bba!

Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback