multitasking.



idag har jag multitaskat.

följande har gjorts mer eller mindre samtidigt
(inte maten dock, den kan ju inte fixas samtidigt och eftersom den stora plattan, jag har alltså två plattor och liten ugn, inte kan vara igång samtidigt som ugnen).
- rullat och ugnsstekt fyrtiosju köttbullar
- gjort brunsås till ovanstående
- fixat klart dagordning till
örebrews föreningsstämma på torsdag
- fixat handlingar till ovanstående
- rensat min mailinkorg
- gjort köttfärslimpa och skalat potatis (limpan är nu i ugnen och potatisen ska sättas igång om sådär tjugo minuter)

jag ska strax göra

- sås till ovanstående
- göra klart en seminarieuppgift helst innan klockan tio:nollnoll imorgon

sen behöver jag ta en dusch också för nu stinker jag stekos.
fast vill egentligen inte tvätta håret - hur kommer det sig att frisyren (när man haft uppsatt) oftast är snyggare efter att man har sovit på den? det borde vara tvärtom...

eftersom jag stinker stekos så blir det nog en hårtvätt också, ändå.

Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback