akademiska årshögtiden.



god morgon!
jag kom nyss ut ur duschen.
ska äta frukost, göra håruppsättning och sminka mig.
sen bär det av mot stan och club 700 (egentligen ska vi inte vara på plats förrän halv tre idag, men linnea behövde mig tidigare så jag ska vara inne vid tolv).
efter det blir det lunch (donken, hoppas jag) med linnea.

sen tillbaka till konserthuset.
lägga på mer smink om det behövs.
skutta i klänningen, handskarna, studentmössan och fixa bandet - sen är det genrep följt av den riktiga ceremonin.

efter ceremonin åker jag, lisa, sid och z med första bussen till club 700.
sen står vi där med våra fanor och tar emot gästerna.
efter det får vi lägga av oss mössorna och banden och bara vara gäster!

Kommentarer
Postat av: Linda

Sv: Jag har 45 poäng kvar, c-uppsatsen och en delkurs i vetenskaplig baskurs=/


lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback