mot stan.



idag hade vi nog det minst givande seminariet i tidernas historia vid detta universitet.
men jag målade en fin bild i alla fall.
ska fota den så ni får se min konstnärliga ådra. haha.

nu ska jag och elin strax in till stan.
jag ska handla lite smågrejer till helgen (akademiska årshögtiden).
elin ska hanlda lite smågrejer inför sälenresan i helgen.
snabba puckar blir det i alla fall.

men vädret är ju inte kul.
det blåser.
och snöar.
usch.


men då blir det i alla fall gjort idag.
i eftermiddag har jag snabbmöte med örebrews styrelse följt av sektionsmöte (som säkerligen kommer ta ett tag).


imorgon har jag föreläsning tio till tolv, efter det ska jag träffa psykologstudenterna inför den eventuella "föreläsningen" jag ska hålla om min uppsats nästa vecka. ska bara stämma av lite vad de vill ha och om jag kan ge dem det.
sen blir det examinationsuppgift resterande tid av morgondagen.

Kommentarer
Postat av: Marie

Du är så duktig.

Mina föräldrar är insnöade. Jag vill också uppleva hur det är att vara insnöad, tror jag :P

Postat av: lotta

re: Marie:

Jo, ibland är jag duktig :D

Usch då :S Kommer de ingenstans? :S

2010-02-04 @ 13:05:49
URL: http://elvin.blogg.se/

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback