helgen & idag.



i helgen var ju mina päron här och det var mysigt.
nu har jag dessutom äntligen fått upp hyllor, ljuslyktor, spegel med mera på väggarna.
dessutom har jag köpt en ny byrå på ikea som passar perfekt i sängens fotända.
kanon!

nu inväntar jag bara förrådet den femtonde februari, så jag kan få undan det som står och tar plats på golvet.
sen börjar det nog likna en mysig lägenhet.

igår kväll kom lisa över.
vi såg på
paranormal activity.
nog var vi rädda. tror dock att vi skrämt upp oss själva lite för mycket, för så otäck var den egentligen inte.
men läskig, jovars.
satt bakom varsin kudde och vågade knappt se först.
men slutet sög.
faktiskt.

efter skräckfilm såg vi på step brothers.
lite mer lättsamt.
lite mer sjukt.
lite mer humor.

klockan blev ett och sen var det ice road truckers på fyran och skitsnack en timme.
somnade på en gång efter att lisa gått vid tvåtiden.
sov dåligt natten lördag till söndag, kan ha berott på att jag inte är van vid att pappa snarkar så mycket.
haha.



nu är det tvättstuga kombinerat med uppsatsfix.
sen har jag föreläsning tretton till sexton följt av campusmässan-möte klockan sjutton.

busy day och jag är dunderförkyld.
kaffet smakade nästan ingenting i morse.
skit också.
vill inte bli förkyld.
snart kommer väl hostan...

Kommentarer
Postat av: snuffsan

Blev det rakt trots avsaknaden av vattenpass ? ;)

Postat av: lotta

re: snuffsan:

Jag fick tag på ett till slut :D Annars hade det inte blivit rakt, en tillbringare med vatten fungerar ju sisådär :P

Men att du inte har ett hemma, alltså... Fy på dig :P

2010-01-25 @ 23:59:21
URL: http://elvin.blogg.se/

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback