sunday.



snart klar med min analys.
det tråkigaste kvar.
sen ska allting läsas igenom.
om och om igen.
sen ska slutdiskussionen skrivas.
sen sammanfattning och abstract.
skriva klart inledningen/forskningsproblem.
sen ska analysen bli lite djupare än vad den är nu.
men en sak i taget.

måste komma på en bra titel också.
det står still i mitt huvud nu.

på tisdag börjar nya kursen.
jag har hela morgondagen på mig.
allt ovan ska då fixas.
jag kanske inte hinner läsa igenom den om och om igen imorgon, men en gång i alla fall.
sen ska jag skicka till min handledare, så kanske jag kan få feedback lite tidigare.
sen har jag ju hela helgen på mig.

suck.
suck.
suck.

Kommentarer
Postat av: Linda

Det kommer säkert gå skitbra med uppsatsen=) de flesta får komplettera ngt, och man ska vara glad bara man hinner lämna in i tid med tanke på hur många det är som inte hinner göra det:P Lycka till iaf=)

Postat av: lotta

re: Linda:

Tack, gumman! :)

Jo, jag vet ju att kompletteringar kommer jag ju få. Men jag hoppas innerligt bara på att den blir godkänd i tid, så jag slipper ta nästa uppsamlingstillfälle som är i april och mitt under praktiken. Det vore förargligt.

2010-01-18 @ 15:05:50
URL: http://elvin.blogg.se/

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback