to do today (must be done today).



check-lista:

[/]
skriva klart inledning/forskningsproblem
2010-01-18 kl 15.00: det flyter inte på riktigt, men inledningen har i alla fall ett avslut nu, men den behöver finslipas.
[X] skriva klart det tråkiga på analysen
2010-01-18 kl 19.03: det är nästan klart. ska bara försjunka mig lite mer i jämställdhetsplanerna och lagstiftningen. ett litet stycke kvar i avsnittet, sen är det tråkiga gjort.
2010-01-19 kl 17.20: nu har jag slutfört det tråkiga i analysen. hoppas bara det räcker och att det är tydligt nog.

[X] läsa igenom allt analysen och hoppas jag har en röd tråd
2010-01-19 kl 21.26: den röda tråden kanske inte är glasklar, men det var i alla fall inte så illa som jag befarade. go, me!
[/] börja skriva slutdiskussionen
2010-01-19 kl 22.21: wohoo! jag är så jävla bäst ibland. slutdiskussionen liksom bara flyter på, men jag tror jag skriver lite för mycket sammanfattning just nu och för lite diskussion. nu är jag helt slut i huvudet, så nu lägger jag av för kvällen. imorgon bitti tar jag nya tag och läser igenom hela uppsatsen innan jag slutligen skriver klart mina sista sidor!
[-] fixa in referenser under tidigare forskning
2010-01-19 kl 21.27: jag tror jag skiter i detta. varför ska jag behöva ha referenser när jag bara talar om litteraturen? får se vad handledaren säger om detta istället. det känns bara överflödigt efter att ha läst igenom.

Kommentarer
Postat av: Elina

Jag har flyttat till sthlm. en jag börjar redan ångra mig och vill tillbaka till örebro igen:P hur går det för dig då?

2010-01-18 @ 16:09:08

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback