möhippa, jobb & bröllop!



bloggen försummas som aldrig förr men det beror på att jag har haft fullt upp sista tiden.
egentligen har jag inte så mycket att förtälja heller, så varför skriva?
i och för sig är det struntsaker jag brukar skriva men ändå...

jag försummar även läsandet av andras bloggar.
sorry, jag tar igen det sen!

visserligen har jag massor att berätta egentligen men det får vänta till efter helgen när allt hemlighetsmakeri är överstökat.
i lördags var det nämligen en helt fantastiskt, underbar möhippa för helene - jag har träningsvärk i hela kroppen och i magen för att jag skrattat så mycket. känner även av en eventuellt framtida förkylning på grund av det tråkiga vädret som erbjöds i lördags eftermiddag under utomhusaktiviteterna - men kul var det ändå!

på lördag är det stundande bröllopet.
ska bli så roligt!


nu är det läggdags för min del. jobb imorgon. jobb i övermorgon. jobb dagen efter i övermorgon.
und so weiter.
knappt tre veckor kvar. tretton arbetsdagar.

sen är det örebro igen!
weehoo!

Kommentarer
Postat av: sandra

jag är också dålig på att både blogga och att kommentera (fast nu kommenterar jag ju faktiskt!). kul med möhippa! jag vill också gå på bröllop!!!


lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback