grey's - säsongsstart ikväll!



nu ska jag snart ta mig in till stan med lisa och ina.
inhandla garn till os-mössan fast i örebrews färger.
jag har nog inte råd att handla det idag, så får vänta till efter helgen och se.
jag ska däremot till apoteket och inhandla förkylningskurer.
nässprat, lotion av något slag till min röda, ömma och torra näsa - samt eventuellt något starkt att shota så jag blir frisk.

efter stan är det dags för styrelsemöte, samvetet.
sen middag.
sen ska jag och lisa färga håret på varandra och sen se på grey's.
gotta lov this week.
alla premiärer och säsongsstarter.

Kommentarer
Postat av: sandra

jag som är tv-nörd och följer serier varje dag gillar alla nya säsongsstrarter! äntligen tillbaks till teven liksom, haha.

Postat av: lotta

re: sandra:

Hehe, jag är också TV-nörd. Men framförallt ser jag på Grey's och DHW - heliga serier i min värld :D

2010-03-03 @ 18:19:33
URL: http://elvin.blogg.se/

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback