mitt andra hem.



åh.
nu har jag varit på universitetet sedan halv åtta i morse.
skrivandet har flutit på bra. fram tills alldeles nyss.
nu har det blivit stopp och trassel i synapserna.

behöver nog lite mat innan jag fortsätter.
väntar dock in mange innan jag går och handlar något.
trevligare med sällskap.

sen ska det skrivas igen.

ska i alla fall få klart alla referenser innan jag går hem idag. om huvudet är för tjockt för att formulera akademisk text har jag åtminstone förberett allting åt mig själv till imorgon bitti.

imorgon ska det läsas och skrivas ett avsnitt till följt av själva diskussionen.

innan klockan tretton på onsdag ska jag vara färdig.

det bara är så.
sen om det behövs lite redaktionella ändringar efter klockan tretton på onsdag så är det nemas problemas, det hinns med, men själva pm:et med allt vad det innebär ska vara klart i övrigt.
vill inte ha massa pluggpanik på onsdag kväll.

Kommentarer
Postat av: Foxy

Du kommer klara det galant =D Nu har du ju Fredrik motivation dessutom, och vi har ju sett vad det kan leda till. Kämpa på, snart kommer roligare tider =D

2011-01-10 @ 23:04:45
Postat av: lotta

re: Foxy:

Ja, jag har ju det :)

Nu jävlar ska det skrivas in på småtimmarna inatt om det behövs :D


lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback