challenge accepted!



jag har blivit utmanad.
inte utmanad som i "gör-den-här-listan-på-din-blogg" utan utmanad.
liksom på riktigt.

nu när jag sakta men säkert kommit gång med träningen har marie utmanat mig.
nu jävlar!

nästa år är det hon och jag som cyklar tjejvättern.
ja, jävlar!

planen för detta?
jaa...

mars ut: spinning två gånger i veckan

april, maj, juni: spinning tre gånger i veckan

detta varvas med annat trevligt så som bodybalance, core, zumba, afro power dance, step, gym...
och givetvis promenader!

sommaren: eftersom jag inte har råd med ordentligt cykel förrän jag har fått jobb och behållt det ett tag, så får jag fortsätta med promenader, spinning och kanske löpning. cykla på citycykeln litegrann också (dock inte landsvägskörning)

hösten: fortsätta med spinning men har förhoppningsvis råd med en riktig cykel någon gång runt jul (förhoppningsvis är det rea då).

våren: fortsätta med spinning och så fort väglaget tillåter så är det jag och min nya tävlingscykel som ska ut i världen!


hur det kommer gå?
strålande, så klart!
för både mig och marie!

men den som lever får se.

Kommentarer

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback