plugg i L1416 igen.



det händer inte mycket här och det händer inte så roliga saker när det väl händer något.
det ska bli ändring på det.

från och med nu kommer jag sitta på universitetet med min uppsats.
varje dag (även helger när det inte redan är något planerat).
då har jag tid att skriva.

jag varnar dock för att det säkerligen kommer bli lite pessimistiskt och smått ångestfyllt emellanåt.
det är så det är att skriva uppsats.
man kör ner sig och kör ihop sig för att sedan komma igång igen, och så vidare.
runt. runt. runt.

bergochdalbana.

Kommentarer
Postat av: Fia

Uuniversitets-relaterat uppsatsskrivande känner jag väl igen... hoppas det blir bra! :]

Postat av: ann vicious

du att jag ska peppa dig, rentav tvinga, moahah. morgon sms - vad gör vi - nu kör vi! skulle kanske rentav köra ngt mötas på halva vägen.. typ rynningen.. slå följis en bit sen vandra hemåt åt varsitt håll.. kanske en plan? tocuh and go i rynningen liksom, lr ja där vid slussen iaf.. sen kan man ju gå på stigar där som tar en till rynningen.. typ tror jag.. där jag vars å trampa rundor i morses iaf ^^ även best of luck med uppsatsen! kanske kan få haka på ngn helgsession ngn gång? ligger lite fett efter! hejhej. wäääh.

2011-03-23 @ 09:55:26
URL: http://sirtalkalot.blogg.se/
Postat av: lotta

re: Fia:

Tackar :) Det hoppas jag också... Det är ju så segt i början. Sen när man väl kommer igång är det kul, sen kör man fast, sen tröttnar man på sina egna ord, sen tröttnar man på sig själv och helt plötsligt är det dead line om en vecka och då är det 24/7 som gäller... Vilket liv man har :P



re: ann vicious:

GIVET att vi peppar varandra och GIVET att vi promenerar tillsammans! Låter som en plan att mötas upp vid slussen och gå ihop. Jag är på!

2011-03-23 @ 10:15:53
URL: http://elvin.blogg.se/

lämna ett avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback